oz music

och när jag kommer hem nu från filmkvällen sitter min syrra fortfarande där hemma och rippar skivor. det har hon gjort sedan halv fem eller nått. nåja, först var hon tvungen att lära sig hur man gjorde så det tog säkert tid och sen gick hon och latade sig och så fikade hon men ändå. (not, skivorna är från tim i australien. missy higgins och så hade han skickat med några andra för att jag skulle få lite koll på australiensk musik.)

gott. killen har skickat 24 skivor. på posten från australien. det var därför det tog lång tid. oj, nej hon hade tio kvar men skulle sova nu, för hon ska upp fem och åka till stockholm.
24 skivor får jag på onsdag kväll tralalala! då kommer de svenska släktingarna och de tar med sigf mina skivor! så djävla tufft tralalala!
jag trodde han max skulle skicka fem skivor eller så, men så kommer det 24. det kommer ta tid att lyssna igenom. karin sa att allt var bra. allt var jättebra, utom att hon inte skulle hinna rippa alla skivorna till datorn hemma. sad but true.


Kommentarer
Postat av: lars

jag har fått, från säkra källor, veta att du har fått tag på riktiga kap! Karin berättade några av artisterna som du hade fått och jag frågade dylan, från australien, om dem. Han sa att det var bara bra musik! The cat empire har jag hört lite av, de är riktigt goa!!! kram

2005-10-24 @ 04:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0