p p positiv

ehh, klaga inte så mycket. gnäll gnäll. nu ska jag berätta något roligt. jag är jämt ute och går på berget där jag bor, och imorse sprang jag uppför alla backar. iofs höll jag på att spy och hade nog gjort det om jag hade ätit något timmarna innan men det var skönt. kroppen har kännts tung (av träningsvärk och stumma ben) men när jag sprungit ett tag blev det helt annorlunda. jag var lätt som en fjäder och jag skulle tippa på att jag sprang halva tiden, dvs 30 min. så djävla bra jag är då! inte hänt att jag tränat så här bra de senaste två åren. jag skyller helt och hållet på forsmark. det finns inte en enda backe där, förutom lutningen på tre meter på elljusspåret. jag tänker inte ens försökte gissa hur mycket lutning det är här, men jag lovar att det är mycket.

igår när jag skulle gå hem kom tjejen på star coffey fram med en kaka och gav mig. jag har inte riktigt kommit underfund med varför de är så skysta mot mig. det är tre stycken som är riktigt skysta och bjuder mig på kakor och snackar med mig och så. kanske beror på att jag hänger här flera timmar rätt ofta. rätt ofta. är jag deras maskot?

Måste också ta mig i kragen och gå in i databutiken och be dom hjälpa mig. fastän det är pinsamt, ja fastän. jag har fått hur mycket hjälp som helst av dom. ljudkortet funkar inte, aj. det betyder att jag inte kan lyssna på musik eller prata skype. rätt väsentliga grejer för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0