rapport 2

lol. jag har aldrig haft så många besökare på mig blogg som idag. det är ungefär 130 fler än vad som pratade med mig igår.

på alex satt jag i baren och drack en gin&tonic. efter att ha cyklat runt hittade jag dit. jag satt och fullkomligt mös över gamla minnen som jag inte skulle ha mysit över annars. det kändes udda. udda, men helt okej. bredvid mig satt två dansande polacker. så hände det det klassiska som aldrig hänt mig. när de beställde in shots så bjöd de den ensamma bruden i baren. det var kul.
sen drog jag vidare och så behövde jag gå på toa så jag drog in på ett öppet internetcafé och köpte en chokladbit och chattade med lasse och micke.
lasse sa att han hade fixat en lillasyster i heidelberg och jag fattade noll och till micke sa jag at jag skulle plugga på ett svensk universitet.
sen skulle ju jag till schwimmbad men tusan, det var långt, eller jag var trött. jag hade till slut bestämt mig för att jag inte skulle gå in om det kostade nått för jag var så trött. jag cyklade därmed säkert fem kilometer mitt i natten för att vända. det var nice. jag köpte en vegetarisk pizza på en mack istället. där ser ni hur bra det gick för mig. jag är en n00b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0