rock

rock

hej jag försöker rocka. ska jag vara ärlig så satt jag och åt kanelbullar i ett hörn eller satt med mina ben hårt uppdragna. det är ´rock det med. tror ja. skitsamma. det började som en dålig kväll. nu fick jag lust att berätta. det var i april den här våren. skulle det bli en kul kväll? det var knappast förväntningarna. jag tog med mig bullar och svart kajal och jag, bulfie och malin gick i förväg. det finns massa fina bilder på mina och malins skor, malin som står och prylar i siluett med kärnkraftverk i ryggen och sen massa bilder på fjoll-svart-sminkade killar. jag vet inte varför vi hängde runt där men vi vela nog det. jag grejade inte början på den kvällen så bra och det tog flera timmar inte det löste upp sig. när det var tio pers kvar kom jag fram ur mitt hörn och vi dansade till the killers. innan hade våran mattelärare sjungit rock i rosa mjuksdräkt. ungefär så där va. kanske roligt.

mackaroner, oc, barack och brottning, smutsiga kläder och mer harmoni. även den kvällen blev en natt och jag vet att jag sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0