röd press

En krönikör i röd press (not: som jag läste när jag hade tråkigt på nån lektion och aho hade den på sin bänk) sågade Winnerbäck för dolly parton. Otroligt roande, nått im stil med " Vem vill lyssna på någon som slänger in en halv uppsats i sociologi i varje låt?" Sen vidare med "Tacka vet jag dolly parton, hon kommer från en riktigt arbetsfamilj och bla bla bla." jag vet inte om krönikören gillade melodierna bättre, jag kommer faktiskt inte ihåg alls. tidningen var nån gång i våras. Nån ung vänster som vet bättre än jag?

Jag gillar hur som helst vinterbäck. jag gillar att han "slänger in en halv uppsats i sociologi i varje låt", det gör mig inget alls. Den där ensamma trubaduren med gitarr stör mig inte alls. Han är med mig i mp3-spelaren varje natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0