searching is killing me

Searching is killing me har bara ett otroligt skönt gung att cykla till. Min nya cykel får man cykla försiktigt på, den är en gammal skönhet som vi fann på gatan. Kedjan rasslar oroväckande men jag antar att det löser sig med lite olja. Hur som helst är det är det bra att jag fått den här nya cykeln i modell mindre men en rejäl hondaram, vilket i sin tur betyder att jag antagligen slipper ramla igen. Så otroligt pinsamma ramlingar jag har gjort med pappans cykel. Ramen är helt enkelt lite för hög för mig och jag har stigit upp för att cykla iväg med laptopväska och grejer och helt sonika inte fått fart på cykeln. Allt står som i stillbild och cykeln faller bara. Så ligger jag där på cykelbanan eller vägkorsningen med alla mina saker utspridda. Senaste gången satt jag kvar på backen säkert en minut för jag blev så trött på den där djävla cykeln.. Med min nya händer inte sånt, we’re in love. Iofs har framhjulet ramlat av en gång men då cyklade jag iaf inte.. Glassar fram tidig vardagsmorgon (runt kvart i nio) på väg till skolan (heidelberg pädagogium) och lyssnar på searching is killing me. Bad cash quarter är bra. Typiskt bra svenskt band måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0