semester

jaha, levde vi lyckliga i alla våra dagar? kanske inte, det kan man inte veta, för vi har så många dagar kvar, men vi levde lyckliga till den fjärde juni. sen levde vi lyckliga fram till hultan och sen fortsatte vi leva lyckliga. nu lever jag lycklig för att jag är glad. värdmamman och jag kom att pratan om betyg igårkväll. jag försökte berätta hur det varit för mig. allt var lätt, lätt, lätt och så blev det svårt. jag berättade att jag inte mått så bra, att jag varit stressad, att jag inte kunnat sova ibland. Hon sammanfattade det med att ' då är det här ju som semester för dig.' ja, kära lilla tyskland, det här är lite som semester för mig. jag har haft semester sen den 11 mars. Semester är ju när man kan göra vad man vill. det har jag gjort sen dess.

Jag har sedan dess:
.stått längst fram och sett lars winnerbäck 4 ggr
.sett anna ternheim 3 ggr
.varit på hultan och peace and love
.varit glad när jag tog studenten (och ledsen)
.sett två säsonger av OC med malin och allmäntr mycket pizza och mariekex.
.hängt i en lägenhet i stockholm och haft det djävligt bra.
.druckit massor med kaffe
.brännt djävligt bra skivor
.eldat ue på udden sena majnätter i forsmark
.varit beachsnygg på pasific beach i san diego (även under namnet världens bästa semester)
. varit på diverse studentskivor, partaj och soffhörn.
Semester, det bara skriker semester om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0