sex önskningar

jag önskar:

- att min frisyr var lite, lite annorlunda. (det kommer den vara när jag kommer hem till jul.)

- att mina jeans aldrig ska gå sönder. (hata hata köpa nya jeans.)

- att min tyskaklass inte vore så hopplös. ryska fryrtioåringar och konstiga asiater. man skulle kunna diskutera massa intressanta saker och lära sig massor. det vill jag. jag vet ine vad de vill men de är hopplöst sega.

- att jag kunde spela ett instrument. (då skulle jag spela mig bort bort och hem hem och fint fint.)

- att lars winnerbäck släpper en ny skiva (hans gamla duger bra. var inte så materialistisk maja.)

- att jag hade ett privat liv, och ett privatliv. det är skillnad, tänk efter. (ett eget rum, ett eget skafferi, egna vänner osv.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0