sophan'

maja lyssnar på black day, igen.

We'll live trough this black day.

Was it easy, was it hard.

hej, sophie zelmani, kan du lära mig spela den där låten för jag tror inte att det är så svårt. det är en rättså bra text också, jag skulle kunna sjunga den tror jag. här i tyskland sjunger jag litegrann, speciellt på svenska när jag cyklar. det är det ju ingen som förstår, så då gör det ingenting. idag var det en kille i en affär som prata svenska, undra om han fatta att jag också var svensk eftersom jag tittade så snällt på honom. inte vet jag.





Kommentarer
Postat av: Josefin

Åååh. Sophie Zelmani :)
Black day är underbar.

2005-10-29 @ 21:38:34
URL: http://jowse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0