sport

Fick idag programmet för sportinstitutet. Det verkar perfekt, helt perfekt. Flexibelt och billigt, passar mig verkligen. Finns alla typer av aerobics och styrkepass man kan tänka sig. Man måste ju inte vara med varje gång. Intervallträningoch simtider, skidresor, dans och bollspel. Jag vill spela fotboll, ja faktiskt. Jag vill vara med i ett lag. Damlaget tränar varje onsdag mellan 16-18, och då är jag oftast ledig. Salsa varje fredag och lördag kväll, då är jag också ofta ledig. Intervallträning tisdag och torsdag kväll, det funderar jag på att gå på ibland, om jag är ledig och samma med simtiderna. Sen vill jag gå på en av aerobicsgrejerna, det spelar egentligen ingen roll om det är kickboxning, step eller latinoaerobics, det låter bara så himla roligt alltihopa. Jag satt och läste programmet hela tiden i skolan idag och det var som en endorfinkick, så himla härligt!!! Ska så fort som möjligt betala in så jag får bli gäststudentska. Vet inte hur och vad jag ska skriva men nu händer det nått och jag kan knappt sitta stilla för det är så djävla bra! Passar mig så perfekt, kan inte tro att det är sant. Det var helt enkelt rätt att ha lite is i magen och vänta på bättre tider. Åh, ja ja ja ja ja ja, nu ska jag ut och snurra några varv, cykla in till stan och gå på mitt livs första redaktionsmöte. Nyss skickade jag ett mejl till malin som bland annat handlade om mig som journalist, eller snarare inte som journalist och ja, jag går emot mig själv. Det var hur som helst jag som gissade rätt på tjugo frågor på väg till Los Angeles.

 


/
*-En manlig, levande, utläsk politiker som inte kommer från USA?!

#-Stämmer.

*-Men vaffan! Nån sån finns det ju inte!

¤-Vänta, är det han den franska.. Jacques Chirac?

#-Japp.

*-VA!? Men honom kan man ju inte ta!

#-Varför inte?

*-Det är för svårt!

#-Det ska ju vara svårt dessutom kom ju ¤ på det.

*- Det är endå dumt.. Jaques Chirac..... man kan ju för fan inte...

/
by malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0