top tre

Sunday Bloody Sunday, searching is killing me och don’t cry. Där fick ni top tre på min hjärna just nu. Det är höst och jag stiger upp innan solen, men imorse fick jag se att den var vaken iaf. Bakom berget som heter Königstuhl var det alldeles rosa och där ju solen också hålla till. Det luktar höst, det är kylig luft, det är disigt och dimma, det är mörkt under träden och jag blir otroligt sugen på att starta en fotoblogg. Det finns så många vackra saker här. Att don’t cry kom med på listan är bara för att den påminner så mycket om sista veckorna i forsmark. Den där natten efter studentskivan och massa andra kvällar. Natten efter studentskivan, jag har fortfarande grön färg på mina jeans. (malin…) Så, jag, malin, gabbe, frisken, flodd och vigge samt emil ahos kanelbullar, och en gitarr och en filt. Vi skulle väl se på soluppgången eller nått. Flodd spelade gitarr och var sur för att vi inte kunde texterna. Vissa väl valda kapade en eka som halvt gick under, eller iaf  besättningen. Jag tror det var vigges flip floptofflor som drunknade. Han blev blöt och de andra ”seglade” på.. Och flodd spelade don’t cry i sin pyajams tröja. Jag antar att även den kvällen (morgonen, när kom vi hem egentligen?) slutade med OC i min säng. Oj oj tv 3 vad ni ligger efter. Adam brody är snygg i de sista avsnitten av säsong två med. Så långt har jag sett men här i det tyska ingemanslandet ligger de till och med efter sverige och bredbandet räcker inte på långa vägar till att tanka OC. Med adam brody är säkert snygg i de nya avsnitten med. Hur går det för kirsten? Trey vill jag aldrig mer se. Nu kommer jag ihåg. Vi sov mellan sex och nio och sen åkte jag och malin till stockholm för att se KENT och anna ternheim. Vi missuppfattade hela skiten och gick dit till sex då insläppet var, för att bara få stå och vänta med fanatiska kentfans i tre timmar. Skyndat oss hade vi också, eftersom vi inte fattade att konserten började nio. Anna var så fin, så fin och sjöng så bra så bra. Tyckte jag. Kent va la också på men kanske inte lika bra för mig som för de andra som gillade kent lite mer. Det gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0