who's that girl

nästa partylåt blev robyn med "who's that girl". borde nästan bränna en skiva av det här. det börjar ju bli riktigt bra. hahahahahahaha.

okej, till nästa fråga. när ska jag gå dit och vad ska jag göra under tiden. jag ska nog måla mina naglar till att börja med. fixa håret och sminka mig, och så puttenuttigt.

vad vare jag tänkte på? det var nått, jag vet det. Nåja, jag säger som sickan. "Jag har en plan."

det kommer iaf hända något och det är bara bra det. nej, fasen, jag har ingen lust att sitta här och bli kvarhållen av prat (som iofs är trevligt) jag måste få detta gjort, lika bra att börja. det ska bli kul.

dags för ny låt. give me a tip, hum. Yes. gwen stefani. no doubt. underneath it all. reaggetakt och allt möjligt. jag ska först till alex, och hänga i bardisken. killen som jobbar där har skålat med mig en gång. jag tänker att det är en bra inkörsport. han har btw snygga kläder. sen när tiden lider ska jag till schwimmbad. tänk om jag aldrig kommer dit nu då. blir jag godkänd ändå? men maja, du måste ta igen att du aldrig kom in där för 1,5 år sedan. kom igen nu. sluta schappla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0