An den blauen schönen donau

för ett ögonblick glömde jag att jag var i tyskland. caféet spelar best of bryan adams eller nütt och jag läser svenska tidningar. Hur gür det där hemma?
Men sü kommer nügon in och pratar helt tydligt tyska. Sü där sprack det.



Hur som helst sü pratade mamman om büde min lön och om tyskakursen de skulle betala üt mig idag sü det kommer bli av. (jag var lite orolig ett tag.) Ska tydligen fü fullt betalt även denna münad. hittills har jag lagat mat, diskat, strykt och spelat boll med barnen. Det är okej.
Igür var jag inte okej. Gratfärdig var grütande igür. Sü sorgligt. Idag mür jag bättre, men det är svürt.

Nu ska jag gü en sväng. Jättestort Miss you till alla hemma och borta. Jag skulle ocksü vilja se solen gü upp och ned i norberg och kolla pü OC. hit har inte tekniken kommit och jag blir hopplös. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0