Band på turné i tyskland

Coldplay kommer till mannheim (30 min med bil) och oasis kommer till frankfurt ( 2 timmar med bil). Eftersom ingen vill åka med får jag väl åka själv. Men tusan, inte illa.
I övrigt gör Millencollin en kombad turne med Flogging Molly genom hela tyskland.
Svenska band på turné här nere är Moneybrother, The ark och Sugarplum fairy. (dock aldrig i närheten av mig vad jag sett.
Kolla själv.

Okej. Om jag får lust ska jag gå på oasis och coldplay. Det vore riktigt roligt.


(simply red, bob dylan, UB 40 och scorpions tillhör de som är gamla i gemet men fortfarande kör spelningar här i deutchland für alles.)


I övrigt kan man märka Natalie Imbruglia, A-ha, the rasmus, back street boys och melanie fortfarande går hem i tyskland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0