brown eyed girl

Sjuk?
Konstigt?
Vet jag överhuvudtaget något alls?

Jag skulle vilja baka brownies. Mumma. Lunch då? Det borde jag nämligen äta. Är trött och nervös och degig. Jag har säkert feber och helvete, jag har ont i mina ögonlock och jag är hängig. Vad är detta? Time for brownie.
Först bara, får inte misshandla den lilla hunden. Gotta go. OUT.  Å andra sidan så håller jag på att bränna skivor. Jag ska bränna minst sex till skivor och desutom engagera mig i paket till Australien och så. Skriva brev. Det är jul roliga saker men jag känner lite stressad ändå. Därför:

  • gå ut
  • äta mat (typ fil)
  • baka brownie (eller ta en bit kladdkaka ur frysen?)
  • Bränna klart skivorna
  • Skriva brev och bröja på min nya bok. (ja, jag måste.)
Såja. Nu ska jag bara följa planen så blir allting bra. Det är ju inte en alltför krävande plan? Bara lyssna på valuerable med roxette.

Kommentarer
Postat av: Lars N

hejsan på dig, det börjar verkligen dra ihop sig... jag hoppas att du klarar av att tukta känslor imorgon och sedan bara åka iväg på äventyr. kan meddela att tyska är rätt kul faktiskt.

hursom så lycka till imorgon och sen med... nu ska jag börja skolan, det är också lite läbbigt

hörs!

2005-09-06 @ 17:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0