eBok

Hela huset är fullt av konstiga ljud en lördagskväll. Det knäpper, knakar, knirrar och datorn surrar. Samtidigt läser jag Röda vargen av Liza Marklund och som vanligt med däckare så är det skitäckligt. Bu, jag hör någon som rör sig på övervåningen och är trots allt ensam hemma med tre sovande (?) barn. Det visar sig att pojken flyttat på sig och numera ligger, utan täcke, i föräldrarnas dubbelsäng ( som är bortbjudna ) Fy tusan vad han skrämde mig, som varit tvungen att ta mig mod och kika runt i hela huset. 130 år gammalt, det har så att säga sina rötter, men jag lägger över honom ett täcke och läser vidare. Det ska jag göra nu med. Annika Bengtzon och compani, berätta mera jätteäckliga saker. (not: detta är den första bok jag lånat som e-bok från e-bibliotek. Väldigt smidigt och det är hittills helt okej att läsa från skärmen. Dock fanns det väldigt få titlar att välja mellan. Dramatik: tre strindberg. Själv sökte jag När Lucy Sullivan skulle gifta sig av Marian Keyes. Allt kan man inte få här i världen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0