info

info

ladda ner, spara och förstora...

Kommentarer
Postat av: Lars N

hmm... det är svårt att verkligen begripa hur saker egentligen hänger ihop. Samma stund som man inte kan låta bli att imponeras av vad det verkar som en fantastisk skådeplats så kommer tankarna om vad som egentligen har försigått där. Men jag tycker i vart fall att det är bra att barnen har gjort det till sin pulkabacke. Jag tror det blir odrägligt att leva om alla hitlers minnesmärken bara skall påminna om de hemska tider som har varit.

Men hoppas att du börjar komma till ro med din tyska och allt som händer och sker runt omkring. Du får landa litegran i taget. Massor av kramar från vankis.

2005-09-27 @ 05:56:29
Postat av: Sophia

Hey girley! Jag tror att jag ha fixat en grej at dig. Om du vill. Felys pojkvan Ferdi (Ferdinand) har lite ensamt hemma och skulle garna traffa dig for en fika eller nagot liknande om du ar sugen? Fely ar himla sot, sa jag gissar att Ferdi ocksa ar det! Fely tipsade om att ni kanske kunde ta en tur till IKEA tillsammans och ata kottbullar om du vill det! Bara om du vill alltsa! Han vet att du kanske hor av dig, sa har far du hans mailadress sa ar det bara att du gor sa du vill! [email protected] Fely undrar ocksa om du kanske kan ga till deras adress och skicka ett kort pa deras hus, eller ja, publicera det pa bloggen!? Kleine Mantelgasse 16 ett gult hus i Altstadt, nara Starbucks!
Hara lunkar livet pa. Ikvall ska jag och Fely pa chokladkvall. Kan bli nice. Har betalt for internet nu ocksa sa nu ska det komma senast pa mandag pa riktigt. Hurra! Som vi ska skypa! Ja. Ha det fint min gumman! Puss!

2005-09-28 @ 16:07:34
URL: http://sophiaihpos.blogspot.com
Postat av: Malin

Kris och panik gumman. Ring mig!

2005-09-29 @ 18:25:14
Postat av: Karin

Karin saknar sin storasyster! Det är en ond värld vi lever i, jag ska ha ett bredband, snart, snart. Tills dess får jag stå ut. Hur är det?
kram kram Kram!

2005-10-01 @ 17:04:41
Postat av: Sophia

Var har du tagit vagen? Jag kommer snart till internets varld igen! Hoppas du finns dar och vantar pa mig! Miss u varldens finaste!

2005-10-04 @ 16:54:29
Postat av: lars

hohoo... konstig kännsla, att sakna någon som är en halv jord bort är inte så ovanligt, men att sakna den personen på internet fast den inte är mer eller mindre borta gör att jag känner mig helt borta när jag skriver det här..

hursomhelst så hoppas jag att du sköter om dig!

2005-10-05 @ 03:22:51
Postat av: Eva

Hej.
Här är tomt och stilla här hemma.Hundarna fiser under datorbordet och Murre skriker att han vill ha mat och gå ut och komma in och så vidare.
Min skola är kul. Jag ska leta reda på Empowerment ikväll.Det ordet kan mina unga nya skolkamrater. Fast jag tror jag vet hur man gör det i verkligheten. Sten är på Engelbrektsloppets möte och sen ska vi äta pannkaka. Hoppas födelsedagsfesten blir lyckad.
Vi gjorde en gräddtårta till Kalle hos mormor. Hu så giftig sa hon och tog två bitar,men den godaste hon ätit. Det är spännande att läsa din blogg. Lite läskigt med de där amerikanerna som brer ut sig i hela världen. Skicka en epost till mej så ska du få mitt lånekortsnummer. Det funkar för mej. Annars kan du skriva till biblioteket på E-post. Adress finns på Norbergs hemsida. Kram mamma

2005-10-11 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0