liv på batteri

för nuvarande är mitt största problem mina kamerabatterier. Jag har nämligen tagit fina bilder från tingsstette, men batterierna pallar inte den tid det tar att ladda dem från kameran. Tråkigt för jag hade fina kula bilder och inte heller fick man ladda upp videoklipp för jag filmade en massa igår, när vi käkade glass och besökte en borg som svenskarna antagligen hade problem med att bryta sig in i under trettioåriga kriget. Det finns så mycket historia här, och det är fascionerade (och svensk sommar är väldigt långt borta nu men sure Lasse Lindh och compani. Här är det alt weiber sommer. (=sommar för gamla kärringar) fast egentligen är det ett ännu mer nyanserat utryck. weiber betyder inte kärring. En ung wieb är ungefär lika med en "gå på power brud som tar för sig" men alt weiber är en gumma som inte kan sitta i solen på sommarn för att den är för stark. Hajar du?)


Mitt eget batteri stavas coffey eller möjligtvis kaffe eller kaffee.. You are my sugar and I am you cream, come on let's drink the.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0