Mer än vad jag har

Nice as, handsome. Orka.
Äta frukost, äta lunch, samla mig, föra  mig, placera mig rätt och nu ska jag snart köra. BLA!

inte heller helt roligt är att min väska väger för mycket, är föär tung och nästan spricker. Ska försöka packa ihop det på ett bra sätt med handbagaget också. Där ska böcker, dator och necessär ligga. (nej det är inte så smart att ha necessären i handbagaget men jag får väl slänga alla vassa saker i en papperskorg på skavsta.)

ska nu kolla busstider från stockholm för jag bör vara i skavsta i god tid och checka in mitt överviktsbagage. Får man ha två väskor som handbagage om den ena är en laptopväska på ryan air också?

Nej, frukost var det. Och packa handbagage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0