Olika tankar om musik

Ska försöka mig på att skriva ett inlägg på min blogg. JAHA. Det ska handla om musik.
Fråga ett: Har p3 svea alltid spelat darin, magnus uggla och lena philipsson eller är det (som jag tror) något de börjat med ungefär nu?
Fråga två: Varför då?
Fråga tre: Kommer p3 svea bli en dålig kommersiell radiokanal nu?


Har tankat om min mp3. Jaha? Jaha? Kände att Lars Winnerbäck, Elin Sigvardsson och Lisa Ekdahl var lite passé för mig för tillfället. Tänkte strongt och starkt att nu ska jag prova något nytt! Numera ligger Lisa miskowskis båda album där, två Lambretta album och No Doubts samlande singlar, nått an José Gonzales och också nått album av Jens Lekman, och sist med inte minst Gwen Stefanis eget album. Det funkar bra och det var ett bra beslut av mig. Lagom rockigt, lagom powerpuffpingligt och dom sjunger inte om hur synd det är om dom. Det är nog det skönaste. Inget ensam hem eller bla bla bla. Det är ju inte synd om mig nämligen. Allt blir vad man gör det till och nu ska jag snart ringa min mamma. På skype. Jag hoppas hon svarar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0