över gränsen

Blev så trött på den heta sommarn. Trött på bilderna i stan. Trött på hon som skor och kvalar. Trött på natten, trött på dan. Har vart tyst i tio dagar eller mer, jag tror att jag slipar mina vapen när ingen ser. Fläktar den första svala vinden, i hennes vilda höstträdgård.

Hjärter dam, nu i september börjar en annan typ av vår. Du skulle älska att ströva i parken härintill, här över gränsen får man vara vem man vill. Ja, jag blev så trött på den heta sommarn, trött på att aldrig stå pall. Trött på clownerna i tv, trött på inget, trött på allt.

Men hjärter dam, här får man krafterna igen, snart kan jag ta mig ut på isen, men inte än.


Captain Nemo is with me and we go along the westside of the bay. The beuty is all over us, and I found myself thinking of love. He left me all alone, Nemo is going home. I watch him, when he dives in the waves. I take myself home, but can’t stop thinking.

Kannst du mich mitbringen? Kann ich etwas für dich machen? Willst du mitgehen? Willst du ein tee haben? Das ist wunderschön, virklich toll. Komm, wir gehen nach hause.  Komm, ich muss dir etwas ziegen, etwas toll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback