Skype

En kort häslning från mig, som sitter på star coffey i heidelberg med min alldels egen dator. Plöstligt fungerar allt och jag kan lyssna på sextiotalshits i mitt nya headset. Vad ännu hetare är att jag numera äger internet och har ett fungerande skype på min dator. ja ja ja! Jag är så highteach. Här går jag och fixar det och två minuter (helt sanningsenligt) så ringer malin upp mig. Hon hade läst en artikel om ebay som köper skype. Då går hon och fixar skype och slår en signal till mig - som svarar! Dock tack vare en trevlig kille i datorbutiken (som låg granne med star coffey där det finns Wlan.) Jag hade gått dit för att köpa det dära wirelesscardet och för att försöka bli lite highteach. Doch! Das bin ich! Ja men visst. Så där stod jag och hade en lika highteach malin på tråden. Vi är vad man kan kalla highteachfriends. Jag har även pratat med min bror och försökt ringa vancouver och norberg men där var det ingen som svarade. Men nu har jag skype så adda mig!

They call me lucky lips home by me.

Kommentarer
Postat av: Eva

Häftigt och bra. nu är jag hemma, men då är du kanske tillbaka hos dina barn. Vad heter de? Ska häälsa från Kicki. Hon tror att du kommer att få det jättekul och bra. För du är bra. Eva

2005-09-12 @ 19:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0