That's why (you go away)

Tredje gången gillt då. Nu ska jag väl kunna släppa den där låten. Har gått över till att sträcklyssna på the shins två album. nu kanske jag inte ska göra det nå mer för boken jag har läst ihop med lyssnandet är slut. "En oväntad semester" av Marian Keyes. Jag tyckte väldigt illa om den första halvan men helt plötsligt övergick den till att bli en slukarbok. Jag kommer också ihåg att jag läst första halvan förut. Men slutet kommer jag inte ihåg. Gosh, hon är verkligen duktig på att börja med personer som verkar fjolliga, dryga och patetiska och sen låta en lära känna dem och få dom att bli underbara. och sorligt men sant så är boken slut nu. Kan rekomendera denna, såsom alla andra. Nu har jag bara kvar en, den om hon som ska gifta sig. jag har heller inte läst hennes samlade krönikor. Jag kommer inte hinna göra det heller. Däremot så kan jag kanske låna ner den från internetbiblioteket när jag kommer fram till tyskland. Dom har massor med böcker. Skönt.


Försökte halvt om halvt att göra en lista över saker jag behöver göra. Men jag känner att det enda jag behöver göra är att klara körkortet. (min packning kommer bli otroligt lidande.) Jag behöver också ringa till några, och ja, det finns alldeles för lite tid. Men min mamma sa att det skulle ha varit precis lika mycket för litetid även fast jag inte hade haft uppkörningen. Närmar sig nu. Hjälp.

Utöver detta så är jag stel, frusen och har en (förhoppningsvis) svullen lymfkörtel i armhålan. var tvungen att googla på det så jag fick det bekräftad. Men, jo, armhålan är ett av de ställen där nätet av lymfkörtlar är tätast. Öm, svullen, stel och trött. Detta kommer bli en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0