trötta ögon längtar efter mer (sömn?)

Ska la ta tag i mitt liv. Idag är en relativt dålig dag. Jag har satt i skärpet i byxorna spegelvänt (knappt den bagatellen klarar jag av..) Jag ramlade som sagt med cykeln mitt på en gata och tappade datorn, grejer och allt. Jag gjorde inte illa mig. Folk tyckte jag var dålig och pinsam och jag kände mig följaktigen dålig och pinsam. Ska en (nästan) vuxen människa ramla med cykeln? (det är bara för att det är en herrcykeln med bakåttramp som är gammal och färdig för skroten. (snart, snart ska pappan i familjen fixa mig cykel som vi snott från gatan mittemot.. den är liten och min storlek.) Jag sträckåt rafaello (gav mig en present för jag tyckte synd om mig själv.) nu mår jag illa. Batterierna i kameran är slut så jag kan inte ta en bild och visa hur risig jag ser ut för mina ögonlock är dötunga. Okej. Summa summarum: Jag känner mig förvirrad, trött och lite sleten.

Men hey! Vilken tur att jag har ledig dag imorgon då. Sova en sväng och ta en egen promenad och bara vara ifred. Inte behöva hänga tv'tt, laga mat och stryka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0