tysk schlager

Hur skall jag sta ut med det? Konstiga saker äter och dricker dem med, och jag är egentligen hugrig men samtidigt är jag nervös och trött och det är lite motigt.

De pratar tyska överallt och jag är inge bra pa det för de tittar konstigt och mitt har star rakt upp.


Helt fel inställning hör ni ju! Nej, maja, nu gar du och käkar kartoffelsuppe och wienerbröd och klagar inte! Det här ar ju faktiskt ganska spännade, men jag ser iofs fram emot att komma ifran flygplatsen.

Auf wiederhören!

Kommentarer
Postat av: Sten

Solen skiner även i Norberg!

2005-09-09 @ 13:24:21
Postat av: Lars N

ja du muss nur ein bisschen da leben, denn willst du schönen deutsch sprechen. Tschüss!

2005-09-09 @ 18:41:49
Postat av: Malin

Jag har precis sett oc... spännande men inte lika kul utan dig... jag försökte ringa igen men det gick inte.. hoppas att du har kul ikväll.
Miss you,
Malin

2005-09-09 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0