Whatever it takes

Hej alla glada.
har jag då fått något vettigt uträttat idag?
- Jag har suttit på min resväska för att få igen den. (ännu har jag inga underkläder, skor eller hygienattiraljer i den.) Det går så där.
- Jag har fått lite klarhet i vissa saker men långt ifrån allt. Okej, jag har nummret för flygbiljetten, jag har euro, jag har ett pass. jag har ett visakort. Jag borde klara mig.

Varför är jag orolig för. Nåväl, nåväl. Det är väl enbart så att jag inte riktigt hinner med. LEDSEN, ja jag är ledsen för det.


Hittat reda på mina gamla album av Dido, lene marlin och så cardigans. (otroligt bra. Ja. )

Jag är bara så förvirrad. Det kanske släpper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0