you dance just like me

You dance just like me… Känns som att det var ett tag sen jag hängde på star coffee (i förrgår). På något sätt känner jag mig hemma där och på något sätt trivs jag med att komma in, heja på personalen, som numera känner igen mig gott och väl och bestämma mig för antingen caffe latte eller espresso ( det beror på hur trött jag är..) Pablo på star coffee är den som känner igen mig bäst och han som är snällast mot mig (läs: ger mig vip kort och gratis smörgåsar) Senast var det nån annan förvirrad kille där som såg rätt svensk ut men som unbedingt pratade tyska, och rätt knackig engelska. Ganz gemütlich där överhuvudtaget och så och här ges gratis w land dvs Internet fungerar med laptop och w lan kort. Smells like teen spirit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0