Åhåjaja.

Okej, jag erkänner. Jag var riktigt nördig igår. Jag sa till shout out loads att dom var ett guldkorn och att tyskarna inte hade så bra musiksmak. Och typ typ typ att karlstor var ett bra ställe att hänga på. Min kompis Matilda tyckte att jag var jättepinsam. Fast sen tyckte hon att hon var ännu pinsammare som aldrig hade hört dom förut.

Jaha.

Suttit och lusläst programmet för april efter "chop suey club". Det är nämligen dj-teamet. Med Der Dj. Jag skoja bara igår. Han var inte alls långtråkig. Jag hade bara väldigt svårt att höra vad han sa. Han frågade mig massa frågor. Och jag tänkte; "jaha, här står jag och pratar med Der Dj. Han är ju jättegullig." Det var konstigt.
Geograf var han, vilken spännande Dj. Han bodde i Weststadt. Sen kom Rödtröjan fram och undrade varför jag hade slutat dansa. Rödtröjan ställde sig mellan mig och Der Dj och började prata en massa. Jag sa att det var dålig musik och att jag var trött. Der Dj gick och jag sa till Rödtröjan att jag skulle gå. Så jag och Matilda åkte hem. Jag somnade på nattbussen. Och Der Dj gick ensam hem i natten, kanske.


Varför är det inget Rollercoaster förens 28 april. Jag blir galen. Vill ha min indierockklubb jämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0