Allmänt

Ey dude.

Blir galen på min gamla vanliga musik. Som vanligt lyssnar jag på tegan&sara eller nått annat i samma stil. Hur kan 19 gb bli långtråkigt? det måste vara jag som är långtråkig.

Bra grejer idag:
jag hittade att man kunde kolla på tv-program på svt.se och kollade på ett raggadisch program.
solen sken Mycket.
Jag har jobbat tre timmar.
Mitt flyg till sverige går nån gång på lördag



Dåliga grejer.
Jag ska inte jobba nästa tisdag.
Vi ska inte ha någon kurs nästa vecka
alla har lov nästa vecka
jag har ingen fast termin på två veckor (skaffa jobb för fan!)
Jag snubblade i leran och slog i huvudet i en sköldpadda av trä. (ja ljuger)
Som sagt, jag har ingen låt jag har lust att lyssna på. (- shuffle för fan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0