Att komma hem men inte tillbaka

Ikväll är det sextio-sjuttio fest i forsmark. Jag kommer inte ihåg om vi hade den festen förra våren. JAG KOMMER INTE IHÅG. Varför kommer jag inte ihåg? Jag kommer ihåg andra fester. Fester då folk spydde, fester då jag somnade tidigt, fester då jag somnade sent, fester då vi klädde ut oss, fester då allt förstördes, fester man helst flydde ifrån. Vad är det för djävla fester?
Rockfest, studentskiva, åland, brännboll bal och mer studentskivor. Tack och hej.
Jag kommer fortfarande inte ihåg sextio-sjuttio festen. För två år sedan var jag björn borg. Eller snarare Björn Bitch. Jag tror att det var första kvällen jag och bulfie made out. Nej, andra var det. Pinsamt värre.

Vad gör det om hundra år? Det vet både du och jag att det inte spelar någon roll idag. Jag bor i tyskland, handlar min mat här, tillbringar mina dagar, kvällar och nätter här. Vad gör det? Mycket?

Jag ska ta modet till mig och komma tillbaka som en nybörjade på allt. Jag har aldrig pluggat på riktigt förut. Det enda jag kan är inget. Det här är mitt kaos. Mot det hjälper inga fina avgångsbetyg eller somarjobb. Back to basic.

Kommentarer
Postat av: sara

om du ville veta var det inge 60/70 förra året för alla fester blev inställda. det var en rock/60/70 fest blandat i slutet men inegn 60/70.
har du fått mitt brev än?

2006-04-21 @ 15:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0