Bra grejer

Imorgon blir det brodering, jobbsökning och skrivning.
Borde lägga till uni-ansökan, städning och träning.
Borde bli ashet stalker på heltid också. Det vore så roligt. Man lever bara en gång. jag har ett konstigt ord/namn på hjärnan - ralf.
Ralf hjälper dig med båten
Ralf väljer rätt vin till din förrätt i förorten
Ralf dissar Linda Bugge (En bugg på systemet)
Ralf missar bussen och springer genom regnet till jobbet


Ja, det där är bara några förslag på påhittiga rubriker som skulle kunna handla om Ralf. jag borde mejla honom och fråga hur man gör rödvinssås. Eller nått om nått coolt tyskt band. Eh, jag ska bara komma på vilka coola tyska band det finns att fråga om.

Stalker på heltid var det ja. Om det misslyckas får jag hoppas på att solen skiner och att jag tar med en bok, mitt usb-stick (mp3-spelare), skriver ut cv'n och får massa jobb.

Nej, det går inte bra för mig att hitta jobb just idag.

Dagens fundering:
Hur mycket tjänar man som stalker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0