Do you want to dance with me?

Vad fan har jag gjort?

Inte för skattemedel jag vet. Varför är det så pinsamt? Varför gör folk så pinsamma grejer? Varför är allt så svårt att greppa? Det var otroligt svårt att skriva något som är korrekt. Jag känner mig som världens opålästa och dåligaste. Därför är jag svartsminkad idag. Hela min dag är svartsminkad och jag har inte fått någon feedback ännu.


Det enda jag är nöjd med på min krönika är slutet. "Det handlar om tro, hopp och kärlek, precis som vanligt." Klyschor är det enda jag kan.

Resten är crap. Jag är crap.
Min ansökan kom fram till danmark. Skitbra. Jag trodde att det var lugnt då. Men tjena, jag hade 10,1 av ett max på 16. Det är inte bra. Det verkar inte bra. Jag trodde att jag inte ville komma in men skickade in ändå och nu när jag kanske inte kommer in så blir jag alldeles till mig för att jag kanske visst ville komma och hur fan ska jag ens kunna veta något alls?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0