en dag

Love is only for the lucky and the strong, well, because love makes you happy and strong. and also rich and bitchy.

Jag köpte en ny klocka igår. den är snygg. den kostade fem miljoner. det är bra för då kan jag sälja den om jag skulle behöva lite cash nångång. smart drag tänkte jag.

efter att ha varit ute hela eftermiddagen, gått, läst "att komma hem ska vara en schlager", solat och gått på tyskakursen så var vi några som gick ut på Zieglars och tog en öl. kul kul. två fransmän, och fyra au pair tjejer och sen jag. värsta knäppa kula fransmännen. en tjej från sydafrika. Nelson mandela du vet. Så sitter hon där och ser ut som vem som helst och jag kan helt enkelt inte koppla henne med landet där raskriget mellan svarta och vita pågick. Hon var sju år då. Nåja. Vi ska kanske ut och partaja lite imorgon. Först middag med Sofie och Matilda, Marli kanske kommer. Potatis och lök soppa, wok och cheesecake.
KUL.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0