God morgon

hej, vart tog jag vägen.

Ett gäng som tjuvlyssnar i stockholms city och förgyller min dag.

En kille som påstor sig ha rymt från fängelset och drömmer om att bli solbränd.

Jahaja, bara två tips om två bloggar man borde läsa istället för att sitta och pilla navelludd.

Jag ska själv gå och simma, universitetet drog igång i måndags, vårlovet är äntligen slut, jag kan träna igen, solen har gått i moln för den här gången och man får hålla till godo med bra musik som tex vapnet eller helt enkelt något annat. Valet är fritt.

Jag ska ev åka till brunnsvik. ÅHHH jag vill. Jag får. Jag ska bara se till att det funkar och att de vill ha mig och att jag slipper bli pank. Men coolt. Folkhögskola vs ledarskribenter ala aftonbladet + kristihimmelsfärd extra allt med sjöutsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0