hej då

hu. hej då.

Nu ska jag flyga till sverige. Eller ja, imorgon 09:25 först då. Men jag sticker hemifrån redan nu. Packningen ska låsas in på stationen, mat ska medtas, tillagas och njutas ihop med Sofie och Matilda samt Zanna. (uttalas "schschaannnna".)

Min buss går 05:45 imorgon. Tidigt. Före förmiddag.
Jag gillar att flyga. Synd att jag ska flygs Ryan Air. Kommer inte kunna låta bli att tänka på att ett ryan air plan blev bombhotat. Ett av fem miljarders ungefär. Tänk om samma person som bombhotade det planet också vill till sverige över påsk. Snygg undanmanöver att flyga från Frankfurt Hahn då, det är ju en liten flygplats. Hoppas att den isf inte säter sig bredvid mig, har på känn att jag inte gillar såna som bombhotar flygplan. Men man kan ju ha fel.

Söndag - Måndag. Redaktionsmöte i Bommersvik. Ska bli otroligt spännande. Tänkte bidra med min klädsel för ett sådant hedersamt uppdrag:

Låga converse, färg: svart
Baggy jeans. Har inte bestämt mig om det blir hm eller icepeak.
Svart skjorta från mango djävligt classy om jag frågar mig själv.
Tänkte dra med uråldriga svarta tröja från lindex över det. Den är snyggt blekt.


Ikväll blir det däremot helt annat.
Acne Hep Raw. Tvätt : Mörk (inte för att modellen säger mig nått men lite coolt inte sant?)
Vitt linne HM
Svart kavaj säkert eve of eden.
fem miljoners klockan så klart
tjockare halsband i silver. (jo, jag har tunnare med)
okej. tufft nog ska jag ha snorgröna ballerinas med en liten rosett på.

Ja. jag tänker faktiskt alltid ut vad jag ska ha på mig. Om jag inte orkar gå upp så brukar jag tänka på det. Ey. Ska nog packa ner min gula "born to ski" t-shirt också. Den är skön.

Kommentarer
Postat av: annasofia

bra maja, nu ligger kläderna ute med!

2006-04-15 @ 12:58:12
Postat av: maja

ja visst nu är dom med. Som alltid.

2006-04-18 @ 14:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0