I've been in love before, how about you?

Vilja vara naivt blåögd.
Igen.
Vilja vara godtroget förälskad.
Som första gången, igen.
Vilja våga lita på varje ord.
Ta allt för givet och våga ge allt jag har.


Jag har ett nytt cd-case med plats för fyrtio skivor, how about you?
Är det materialism eller bara sund förnuft?
Nu ordnar jag OC säsong tre och Greyes Anatomy med kärlek i fodral av plast.


Att vilja vara naivt blåögd, slänga bort sin glasögon - Vilja ta alla smällar igen?
Nej, helt enkelt nej. Det finns inget jag är mer tacksam för, inget som lärt mig mer.
Och jag står ju här idag.
Kul kul.

Kommentarer
Postat av: elin

att vara naivt blåögd är det bästa, för stunden. smällarna smärtar för stunden, men inte förevigt, de lämnar fina små ärr. ärr som alltid kommer vara där och påminna oss om att vi inte är odödliga och att vara blåögd var vackert för stunden "för ett tag gjorde vi plast till guld".

jag håller på att bli tokig, vill ha honom hemma, här hos mig och inte ngt jävla england, hatar englad just nu. det är englands fel att jag är sjuk just nu, sjuk i huvudet av saknad.

2006-04-19 @ 10:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0