Jobbläget

well. bra dag idag. sökt fyra jobb, eller egentligen sex men de två sista var redan tillsatta så att säga.
fyra jobb med potential för mig.


well well. (låtsas att jag är en gammal englsk farbror.) Det här ska nog bli bra. Hade jag vetat att det var så uppiggande att söka jobb hade jag börjat för länge sen.

Café Rosso - här kör man med svarta byxor, vit skjorta och fluga. Coolt säger jag. Fin uteservering, centralt läge.
Hard Rock Café - Klockrent med svart överdel får jag för mig. Minus för att det är granne med MrMacks lägenhet.
Hörncaféet i Weststadt - Fin uteservering, vardagsklädsel. Stort plus för att Der Dj sågs gå förbi här senast i måndags.
Anonymt Bageri - Ett jobb är ett jobb.

Imorgon satsar jag vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0