lagom leva liv

Nu ska jag gå ut i solen. Skönt. Handla. Dricka kaffe på en uteservering. Shorts och t-shirt väder är det här.
Jag ska bara handla frukt och mjölk. Kanske nötter om det är billigt. Det är det inte.

Tur att det är gratis att träna. Tur att man kan börja den 24:e. Då ska jag simma tre gånger i veckan + springa resten av dagarna. På kvällarna ska jag gå på olika träningspass. Hoppas att det funkar. Man ska ha höga mål och aldrig bli nöjd.

Behöver nog köpa kidenybönor också, massor. Helst en hel sådan pyramid med konservburkar.


I helgen är det betrunkene ausländersabend. Eh. Undrar hur det kommer sluta. Jag vill gå på bio jag.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hehe, det vore sjukt kul om du gick in i en affär och började packa ner en hel pyramid i en vagn...

2006-04-20 @ 22:50:17
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: anna

haha, kul helgunderhållning det där lät som, låt höra om det sen. själv ska jag på gothklubb, spännande va!

2006-04-20 @ 22:56:40
Postat av: maja

- hey. nu börjar wg partyn dra igång. har nyss flyttat in en söt kille i rummet bredvid. han heter simon, hallå lixom. alla söta killar heter simon. Iaf ibland.

2006-04-21 @ 01:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0