min dag

ikväll har jag provjobbat fem timmar på ett bageri. Av misstag. Dom trodde att jag var en annan och slängde på mig en ful och orange pikétröja. HEY. jag har aldrig sålt bröd förut, men det gick bra för att dom var snälla. Knäppt när det gick upp att allt var ett misstag. Jag ville bara ansöka om jobb där.
Fem timmar senare och massa bröd rikare gick jag ut. Det var kul.
Men jag skulle ju ha gått till Hard rock också. Hoppas fan att dom vill ha mig nu på Mantei Bageri.
Vi sålde bröd till fullkornsgalna tyskar för nästan 3000 euro. Helt galet!!

Kunde inte svara när pappa och matilda ringde. alla affärer är stängda imorgon. dåligt. vi ska ut på Deep. Pappa och mamma hämtar mig i skärholmen 13:10 på lördag. Så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0