Några bloggar

det här mina två favoritbloggar.
Silverfisken som jag röstade på i tävlingen om årets bästa blogg. Några andra kom sjua, dom skriver den här bloggen. Den är också jättebra. Det är de enda bloggarna som är jättebra på listan. Sen finns det massa modebloggar och dylikt. Det är kul att läsa dom med och se hur alla på listan är kompisar med varandra. Det är en enda stor modemaffia. Vissa av dom tyckte faktiskt att dom vann själva. Grattis i smyg då, om nån nu vann i smyg. Då hade vi ju två vinnare. Kanske kommer modebloggarna att göra revolt och kräva en egen kategori. Jag tror att veckorevyn snart ordnar en tävling om att utse årets bästa modeblogg. Ebba kanske vinner.

Bubblare är mamselamsen. Hon gillar inte heller bugge har jag fått för mig.

Kommentarer
Postat av: Mamselamsen

Fast jag kalar henne Sluggo! :-)

Jag tackar för bubblingen.

2006-04-10 @ 18:05:11
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: Mamselamsen

Menar KALLAR.... sorry!

2006-04-10 @ 18:05:52
URL: http://mamselamsen.blogspot.com
Postat av: maja

hey, gött att jag la till dig som bubblare då. sluggo kanske är nått mer passande. annars en bugg på systemet.

2006-04-10 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0