Puss&hej

hej alla glada.
hoppas folk söker till högskola/UNI. jag har gjort det iaf. vet ett gäng till som pysslat med samma. vet en del som lät bli. jag stod nånstanns mittemellan och jag har sökt. egentligen stod jag aldrig mittemellen, okej, jag visste att jag skulle söka.

Jag bara visste inte hur, vad eller vart.
Det blev som jag planerat.
Jag söker pol mag i Uppsala.
Har sedan tidigare skickat in ansökningar för medicin i Århus.


Okej. Det är två skitsvåra utbildningar. Tur att jag gillar skitsvårt. Tur att jag fixar skitsvårt. Annars hade jag inte valt det. Skitsvårt lockar mig. Jag tycker att skitsvårt är skitkul.
Hoppas jag. Hoppas det känns lika i höst. Jag kommer fortfarande att vara 20 då, men som man brukar säga, det hinner rinna mycket vatten under bron på den tiden.

28 juli kommer intagningsbesked från århus. 28 juli är senaste dagen för svar om man vill ha sin plats i sverige. Kul dag, 28 juli. Hoppas att jag sitter på Bobergsvägen ihop med underskötersketeamet. Dom är så coola. jag älskar att få höra om diskbråck, äktenskapbekymmer, komma ner på jorden, få distans och respekt. Jag skulle säga att det är ett perfekt sommarjobb. Även om världen lockar så är hemma fint och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0