Scones och frukost

Well, i brist på eget kärleksliv kan jag skriva lite om andras.
För det är inte jag som hade en joggingdejt som följdes upp med bio senare på kvällen. Erhmghrhrhghh, han var tysk också.
Jogga = bra grej att göra, inte så överdrivet seriöst.
Bio = också bra. precis så oskyldigt överdrivet seriöst som det får vara
.

Och jag vet inte hur det gick för den unga damen behagade påstå att det skulle få bli ett samtalsämne till senare i eftermiddag. Mumma, andras dejter är precis lika kul som mina. Rättelse; min är inte kul alls för alla tyskar är så tråkiga. Och jag vet inte hur det ska gå när jag får träffa der dj innan 28 april.

Jag är en nörd. Jag har suttit hela morgonen och plockat ihop låtar till två skivor till honom. Jag vet att han vill ha det. Perfekt grej att ge alltså. En med slowmusic. Den var ju så klart roligast att göra, borde kanske dra en lista med ja, kanske räcker med lite smakprov:

Tegan and Sara - fix you up
Laleh - Forgive not forget
Jenny Wilson - Summertime - The roughest time
Kent, Cardigans, Håkan, LW
med flera återfinnes också.

Och vad vore en Dj utan det bästa av svensk rock'n'pop? Okej.
Sahara hotnights, mando diao. Niccokick. David and the citizien. Ni vet man blir bara glad. Ni vet, det finns fler, nyar, hippare. Vad skoj att dansa till dom låtarna. Vad synd att det är "datarock" special nästa gång. Vad är datarock? Electronisk musik? Norbergsfestivalen? Hoho?

Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag tror datarock kan bli kul, jag har hört dem, fick en låt på en blandskiva...den heter "computer camp love" och handlar om en datanörd som träffar en datatjej på ett dataläger. åk och lyssna tycker jag!

2006-04-10 @ 14:32:54
Postat av: maja

men vad? är datarock ett band? jag trodde det var rock som gjordes i datorn? fattar noll boll.

2006-04-10 @ 15:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0