Shout out loads live

shout out loads var ett trevligt gäng som spelade bra låtar och var glada. det var kul att se dom. Skysta att prata med också. För det gjorde jag ju. Jag sa att de spelat bra. Dom kom från stocholm. Ja det var ju så. Ja det är ju så. Spelar i köln snart nån dag om nån är sugen. We're always happy because the streets are always there for us, lixom.

själv stukade jag foten och blev lite knuffad men det var summa summarum väldigt roligt. Btw så har der dj pluggat ett halvår i stockholm. Håkan hellström och bob hund 2001. Hej och hej då. Så himla knäppt. ja som ni förstår så har jag pratat med honom nu. Gick helt enkelt fram och satt att de faktriskt spelade dålig musik ikväll. ja det tycker han med. sen pratade vi. Och han var ganska tråkig. Och Geograf. Bara det lixom.
Men ändå, han är och kommer alltid förbli Der Dj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0