Strikthet och diciplin sökes.

ja fasen. Man kanske skulle börja plugga till hösten ändå.
För mig står valet som alltid mellan medicin eller inte. Eller inte betyder just idag Pol Mag. Jag har ju valt uppsala då. rå.

Men va fasen. Det kanske inte vore så dumt. Jag står i bostadskö. Har några uppsättningar lakan. Har en sund vilja att träna och äta cool GI mat. Vill gärna lägga pengar på konserver och dylikt. Håller på att vänja mitt stilla sinne med att det kommer bli skitsvårt med all pluggning. Ska börja träna på att vara strikt och diciplinerad också. Känns så där. Nödvändigt ont, och nej, det är inte choklad jag pratar om.

Ey. Jag går och diskar på en gång, typisk bra början.

Kommentarer
Postat av: Sophia

GI är så inte coolt. Tycker jag.

2006-04-19 @ 12:53:56
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: maja

man blir knäpp av att bo i tyskland.

2006-04-19 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0