Tack

Borde duscha och äta lunch. Kaffe på maten. Solen i ansiktet. Gud vad jag trivs, gud vad gött det.
Vill bara ha en cykel och cykla ut i våren, ta emot solen och få ha sköna, snygga kläder. Saknar ett jobb och min symaskin men har min tillvaro och min garderob. Sitter inte på någon hal kant, har ett boende i en av tysklands finaste städer för två månader framåt. Jag tycker att det här passar mig ypperligt och nu orkar jag inte vara lagom längre.
Det är kul att plugga tyska och min grupp är helkul, jag har kompisar här som har ställt upp för mig mer än jag hade kunnat begära hemma och om allt jag saknar är en cykel så okej, låt gå.

-här över gränsen får man vara som man vill.
-nu kommer våren, det har jag lärt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0