taking back sunday

no comments


Tog den långa vägen hem. Häggen har slagit ut. Lyssnar på "forever young" och "big in japan". hårt var det. Vart vandrade mina tankar under den tiden? Ja, låt säga att det var sverige tur och retur. Man kan specificera. Forsmark igen. Hur kan man inte lämna ett ställe bara? Eller var det precis vad jag gjorde.

Ja, jag lämnade det så hårt. Inte se tillbaka, förbjuda eftertanke och bara tänka i smyg.

ja. jag lyssnade på the knife och franz ferdinand. Väl värd att citera, franz.
If I could love, I love you.

Resten struntar vi i, tror jag. Kan väl inte jag rå för.

Kommentarer
Postat av: sara

kanske dumt att säga med tanke på vad du skrev. men jag har tänkt sjunga forever young på avslutingen, den med bob dylan, fett jobbigt tonläge bara.
Glad Påsk på dig. nu har jag skickat mitt kort till dig
kram

2006-04-14 @ 01:17:01
Postat av: maja

haha... det blir skitbra sara. den med bob dylan är mycket bättre. nu vill jag ju komma bara för att få höra det. känns som att jag kommer trassla in mig upp och ned bakom sista bänken, men ok.

2006-04-14 @ 10:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0