verklighetsflykt

jag gillar oc. Det är väl verklighetsflykten kan jag tro.
och greys. Där sitter jag och blir kärlekskrank. Verklighetsflykt igen. Ge mig kärlekstrubbel och stress eller åtminstone en skitdyr bil och massa snygga kläder. Alla bilder på marissa när hon smyger iväg och sätter sig vid den gamla boden på stranden. Fast dom hittar henne alltid. Jag läste nånstanns att hon ville lämna serien. jaha. det vore synd. jag vet inte varför jag är så fast med jag är fast. jag har de tre senaste avsnitten, det är det senaste. Kolla på datorn is the shit. tv är bullshit.

Nu spelar p3 svea "jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig" för andra gången ikväll. det är ju en bra låt.... som jag spelade sönder genom att lyssna på håkans senaste skiva om och om igen, varenda bussresa var den med.

Verklighetsflykten då. Jag säger inte nej, det är otroligt inspirerande att få sådana kickar. seth och summer som söker universitet, meredith som är läkarpraktikant, mc dreamy som är mc dreamy. jag är en nörd, ja jag vet men det hjälper ju mig, jag mår bra. jag sträcker mig till att påstå att det är bra att få den där pausen som det kan innebära. En film som inspirerar, tröstar eller uppmuntrar, angagerar osv, det är ju bra. Jättebra. Det är vad man vill uppnå, alla filmskapare, skådespelare, journalister och fotografer vill ju bara påverka. få dig att må bra, må dåligt, tänka efter, bli arg eller bara ge fan på att komma nån vart. Och tack för det.
Jag säger att det funkar.
och välkommen tillbaka från verklighetsflykten. Nu ska jag kolla på oc. avsnitt 16. säsong 3. får se om marissa dör eller nått annat naturligt. det sägs att det är på g att bli bättre, dryg loop det har varit.
puss.hej.

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej, jag bara funderade lite allmänt. Jag ska läsa konstveteskap.

2006-04-06 @ 11:09:48
URL: http://helenamoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0