Well I guess I'm not that good anymore, but baby. that's just me

Å herre gud. Ett träd utanför mitt fönster sträcker blommande grenar högre en tredje våningen. Det sitter en papegojja där.

"När lucy sullivan skulle gifta sig" var lite mer än bara en bok av Marian Keynes. Det var ett föärsök att röna i varför man dras till olika typer av människor. Lite bredare än vad jag tidigare upplevt. Kanske fick den mig att tänka mer än jag trodde. Jag har avgudat hennes tidigare böcker och detta var den sista jag hade kvar att läsa. Dom innan har påverkat min dag mer direkt. Den här grodde sig ner ett skikt djupare.

Jag vill helst inte lyssna på mig själv just nu. Jag vill helst inte se svaret. Som alltid, att erkänna saker för sig själv är det svåraste. Men jag antar att det tar mig framåt. Jag är rädd för att det är viktigare än jag vågar se.

Rannsaka dig själv...

Vad gör jag?
Vart vill jag?

---

Vem vill jag vara?
Vart tror jag att jag borde vilja?
Med vem skulle jag vilja vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0