bla bla bla säger tanten

ahhh jag har ju en massa överskottsenerig på något lyriskt sätt. sköter den fint med dålig musik så här denna sena timme. jag tror jag inte tänker tänka på att jag ska jobba imorgon. och på lördag. och på söndag. tänker inte tänka på det just nu.
just nu tänker jag vara förvirrad, konfunderad och disträ, alldeles för mig själv.
jag ska inte kolla på L-word ikväll, jag vet inte varför, orkar inte lesbiska kärleksproblem från amerikanska västkusten just nu. annars är det ju skyst men kanske har jag fått min dos med perspektiv på homosidan av vardagen för tillfället.
på min vänstra sidan ligger för studen "egogirl" av carolina gynning. jag ska läsa den som rec (?) litteratur inför glamourfeminismartikeln. Passar ju utmärkt med släppet av unika partiet med linda rosing också. det ger lite bredare perspektiv på frågan som varken är svart eller vit.  Det är ta vad man vill ha och kämpa stenhårt för sig själv och inte ge upp sin rätt men inte mer sällan catfight och bla bla bla.

"Där satt jag i en skrotbil tillsammans med en porragent och en pprrfilmsstjärna på väg till Playboy Mansion. Jesus Christ, här kommer Gynning."

jag hatar ju porr. antar att jag förundras över hur människor vill ställa upp på det och tycker att dom gör det för sin egen skull, sitt eget bästa. finns feminism inom porrbranchen? allt är dubbelt, inget är svart eller vitt. jag kommer fortfarande tycka att porr är äckligt.


Kommentarer
Postat av: Ängla

Vad jobbar du med?

2006-08-04 @ 17:00:54
URL: http://englaellen.blogg.se
Postat av: maja

Ängla>>jag jobbar inte. kan man väl säga.

2006-08-04 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0