god natt

åh jag och linda kollade nyss på "fröken sverige". äntligen en film jag tyckte om rakt igenom. kanske gillar lyckliga slut. kanske behövde en kaxig tjej.

fast jag har faktiskt lust att vara snäll. och smart. och ser framemot att få derivera en massa. ser dock inte framemot att sova nu snart. huvudvärk pga av tidig jobbtimme imorgon. en vecka kvar, sen färdig. fem dagar, wow! det har gått fort.

varför inte vilja sova? jag är trött. men jag vill inte sova för jag vill vara uppe. det är sommar, vill inte jobba klockan sju. imorgon blir en sommarnatt. den första av sitt sådana slag på länge. och hej och hå, det blir kul nu ska jag sova.
och folk skvallrar så mycket men det ska ni skita i och jag med.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej Maja!
How are you? We're arrived at Stockholm today. Beautiful weather. Tomorrow we will discover the city. I like the Swedish mentality. People are vey friendly ;)
See you

2006-08-06 @ 22:43:57
Postat av: Anna N

Maja! Det råkar inte vara så att du ska hänga i huvudstaden i helgen och är sugen på Winnerbäck på lördag?

2006-08-07 @ 10:31:20
URL: http://www.anna.sugar-pie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0